Jonte tar upp aktuella händelser.

Vädret blir mer och mer okej, snön håller på att smälta just as we speak.
Jag är ledig i fem veckor framöver. Det känns både bra och dåligt, bra för att det är soft att loda runt och vara ledig, men dåligt för det är skönt med någorlunda struktur på dagarna. Jag lyckas säkert hålla igång, hoppas jag.

Våren, jag längtar nästan lite för mycket efter den, jag har dessutom målat upp en fantasi om hur min vår och sommar kommer bli, hoppas jag slipper bli besviken :)
Musiken jag lyssnar på går att hitta på http://www.specifyspot.com/?u=536 för de som kör med spotify. Jag lägger upp varje playlist jag gör där, och det är inte enbart hiphop!

Nu sitter jag av någon anledning och lyssnar på Blues, rapparen som släppte två skivor 99 och 2000. Samtidigt tänker jag på sälenresan då blues gick varm i freestylen, det var goda tider. Som nu ungefär.

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag köpa snus med kebabsmak, det ska bli gött. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0