Jonte har varit hemma

Jag har varit på skövdesemester, det var sjukt najs.
Semestern började med att jag och Palm tog en eller två öl på wallermans där vi snackade både nya och gamla minnen. Kvällen avslutades med suktande blickar på karibienkryssande fartyg.'
Fredagen gick i alkoholens tecken. Vi var hos Tova och det var fint, speciellt Loif:




Även underbara Isac var med och myste, han såg ut såhär:


Lördagen gick åt att hänga lite med Mukkis och Ville <3 De såg ut såhär:

Och bowla med Johan, Christine, Tova och Hanna. Vi såg ut såhär när vi gick till bowlingen, detta är ur johans kameras synvinkel:


så här nöjd var jag med att bli slagen av en tjej =D



och återigen festa, fast hos Palm och Marie, där såg det ut såhär:


Sen blev det söndag, måndag, tisdag och onsdag. Tog inte så mycket bilder, förutom när jag var på morgonkaffe hos Mukkis och Ville mån-tis-ons :D det var sjukt najs, ska visa lite bilder på min gangsteriga gudson.





Skövdesemestern avslutades med te-bjudning hos Kaptenen med finskägget, han såg ut såhär:



Kommentarer
Postat av: carro

gud en sån söt unge!

2009-04-09 @ 19:29:06
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: Mukkis

Det var ett fiiint inlägg!! Tummenupp

2009-04-09 @ 19:32:11
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0