fint som snus

Jag känner för att uppmärksamma lite folk hemifrån, folk som jag saknar och längtar efter.
Hoppas att jag inte råkar glömma nån bara, det vore oturligt :D


Börjar med Tova :)
Fantastisk liten apa med mycket starka åsikter som hon banne mig inte rubbar på!


Johan får en plats här såklart. Han är typ chef...


Christine får vara här, hon hör liksom ihop med Johan, på ett bra sätt.. Inte så att de sitter ihop som siamesiska tvillingar. Skönt för dem!



Palm och Marie får vara på samma bild. De är ju trots allt ett par! Dessutom har Palm typ hot stuff-min på bilden. (inte heller siamesiska)



Leif...Nej vänta nu.. Fanken..



Leif, en mycket god vän med ENORM PE...pe...Pectoralis Major


Emma, Leifs fästmö som bara liksom blir mer fantastisk hela tiden.


Duffen, BRO! Tony och Lina är med bakom också :D


Mukkis och Ville såklart. Mor och Son som är rejält med myspys!


Världens starkaste Frida!



Jan-E. Ingen rockar mustasch som han!


Kaptenen. Hade inte någon annan bild på honom så det får duga med en som varit här förut!


Här skulle Johanna Hassel varit, men jag har ingen bild på'na!


Jag fick tag på bild av Johanna Hassel!

Hoppas inte jag glömt nån nu, det skulle vara pinsamt!

Kommentarer
Postat av: jessica

du glömde mig heheheh

2009-04-21 @ 19:52:39
Postat av: Mukkis

Det var det finaste inlägget jag vart med om, tror jag! Puss

2009-04-26 @ 11:51:45
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Frida

förlåt! jag hade inte sett förrän nu. hur fint som helst och mycket smickrande bild! ME LIKE! nu är det inte långt kvar tills vi ses för sommaren står för dörrn!

2009-04-26 @ 18:39:34
URL: http://denrundamystiskatjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0