Musik!

Nu ska jag göra en grej för alla mina fans. Alla de som vill vara mig...
Jag ska lista de album som påverkat mig och min musiksmak mest genom åren. Inte på något sätt är detta en lista över mina favoritalbum, den listan får bli nån annan gång. Detta är mer ett tips för er som försöker bli mig. Så ni vet vilka skivor ni bör köpa.

Here goes:
 

  1. Dr. Dre - The chronic
  2. Wu tang clan - Enter the 36 chambers
  3. Snoop Doggy Dogg - Tha Doggfather
  4. Cypress hill - Black Sunday
  5. Method Man - Tical
  6. Gza - Liquid Swords
  7. Camp Lo - Uptown saturday night
  8. Pstq - Pluralis Majestatis (EP)
  9. Sherlock - Made to measure
  10. Tha Alkaholiks - Likwidation
Detta är de album som jag känner har berört mig mest..

Jag kan egentligen trycka in The doors som etta där men jag tänkte bara hiphop när jag gjorde denna lista.
Så ni barn och ungdomar som jobbar hårt på att bli mig, kämpa på.. Men först... Köp dessa skivor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0