Aint nuthin but a gangsta party.

Yeah, såå... När jag var i skövde så festade vi loss en dag. Jag, Johan, Christine och Tova...
Tänkte jag skulle lägga upp lite fler bilder än bara den på Tova.

Vi öppnade lite lätt stressade (iaf jag som kom 2h senare med tåget än väntat) hos Johan och Christine, alla var vackra och glada. Som vanligt.

Isac var med också!


Det var nödvändigt med en gruppbild såklart, och alla har sitt serious-face på!



Sen kom vi till bogrens, där ville Johan såklart krama sin flickvän... Det skulle nog vilken pojkvän som helst vilja göra i det läget.



Sen dansade vi och svingade gängtecken.




Sen hände något fantastiskt. Vi upptäckte en man som vi kände ett tvång att lära känna och bli bästisar med.
Så här såg det ut när jag och Johan blev bästisar med denna bästisman.


Kommentarer
Postat av: toooova

det var ju underbarasteste

2008-10-10 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0